Više od 2,1 miliona ljudi videlo turističku kampanju istočne Srbije

195
0
Visit East Serbia

Turističku kampanju za promovisanje istočne Srbije koju je pre tri nedelje pokrenula Regionalna agencija za razvoj istočne Srbije videlo je više od 2,1 miliona ljudi.

Cilj ove kampanje je da promoviše istočnu Srbiju kao atraktivno, bezbedno i poželjno mesto za odmor tokom letnje sezone 2020.

Kampanja se odvija korišćenjem on-line alata: Google Ads, Facebooka i Instagrama, preko regionalne turističke platforme VisitEastSerbia i stranica lokalnih turističkih organizacija (Sokobanje, Zaječara, Knjaževca i Boljevca).

Infografik kampanje RARIS-a

Na Fejsbuk stranici https://www.facebook.com/visiteastserbia/ objavljeno je 19 postova koje je videlo  1.984.600  ljudi, uz 186.000 interakcija sa više od 26. 000 lajkova i 13.000 komentara i 11.000 deljenja.

Na Instagramu je kampanju je videlo više od  58.000 ljudi a na Googlu je kampanju videlo više od 64.000 ljudi.

Tokom prve tri nedelje je kroz kampanju podeljeno 12 besplatnih vikenda koje su obezbedile Turističke organizacije a poklonili smeštajni objekti.

Fokus kampanje je u prvom delu bio na Sokobanji a u narednom periodu će biti na Staroj planini i Knjaževcu, Rtnju i Boljevcu, Felix Romuliani i Zaječaru.

Posetite https://www.visiteastserbia.rs/ i sajtove lokalnih turističkih organizacija i saznajte sve o regionu gde stvarnost postaje čarolija.