Naslovna Ekonomija Nacionalna služba za zapošljavanje komuniciraće sa korisnicima i dalje uglavnom elektronskim putem

Nacionalna služba za zapošljavanje komuniciraće sa korisnicima i dalje uglavnom elektronskim putem

NZS - Nacionalna služba za zapošljavanje
Nacionalna služba za zapošljavanje, foto ilustracija: www.timokpress.rs

Nakon završetka vanrednog stanja, Nacionalna služba za zapošljavanje – filijala u Zaječaru, prilagodila je svoj rad novonastalim okolnostima, kako bi na što efikasniji način izašla u susret korisnicima usluga.

Lica koja traže zaposlenje, od ponedeljka, 11. maja, mogu elektronskim putem da:

Izvrše prvu prijavu na evidenciju;
Podnesu zahtev za ostvarivanje prava na novčanu naknadu za slučaj nezaposlenosti;
Podnesu zahtev za izdavanje uverenja iz evidencije o nezaposlenosti;
Završe obuku “Put do uspešnog preduzetnika”.

Poslodavci imaju mogućnost da elektronskim putem:

Dostave prijave potrebe za zapošljavanjem;
Podnesu zahteve za učešće u programima aktivne politike zapošljavanja;
Podnesu zahtev za izdavanje mišljenja na Program rešavanja viška zaposlenih;
Podnesu zahtev za izdavanje dozvole za rad stranca.

Svi nezaposleni kojima je zakazano redovno javljanje u zakonski predviđenim rokovima biće obavešteni o narednom zakazanom terminu za javljanje, elektronskim putem ili putem telefona.

Neposredan prijem klijenata, obavljaće se isključivo u situacijama kada ne postoji mogućnost podnošenja zahteva elektronskim putem i u oblastima rada gde je neposredna komunikacija neophodna, i to uz obaveznu primenu i poštovanje svih propisanih epidemioloških mera.

Informacije o radu Nacionalne službe za zapošljavanje dostupne su na sajtu nsz.gov.rs

OSTAVI KOMENTAR

Molimo vas unesite komentar!
Molimo vas unesite vaše ime