Nakon završene rekonstrukcije, pruga Požarevac – Majdanpek osposobljena je za brzinu od 80 kilometara na sat u putničkom, odnosno 60 kilometara na sat u teretnom železničkom saobraćaju, kao i za osovinsko opterećenje od 22 i po tone po osovini.
Obnovljena pruga od Požarevca do Majdanpeka u saobraćaj je puštena 21. novembra, ali samo za teretne železničke vozove.
„Srbija Voz“ će redovan putnički železnički saobraćaj na relaciji Požarevac – Majdanpek – Zaječar uspostaviti od 1. februara 2019. godine, do kada će pripremiti neophodan broj dizel motornih vozova za organizovanje saobraćaja na ovoj pruzi.
Putnički železnički saobraćaj između Požarevca i Majdanpeka biće tada ponovo uspostavljen nakon pet i po godina, a vreme putovanja putničkih vozova između ova dva grada sa nekadašnjih pet sati biće smanjeno na 90 minuta.

Infrastruktura železnice Srbije
Rekonstrukcija pruge trajala je oko 180 dana a vrednost radova koje je realizovala „Infrastruktura železnice Srbije“ iznosi oko 11 milijardi dinara.
Remont pruge i povećanje njenog osovinskog opterećenja, od izuzetnog su značaja za privredu ovog dela Srbije, jer su za železnički pravac Požarevac – Majdanpek vezani značajni privredni sistemi, kao što su: Luka Prahovo, RTB Bor, rudnici Majdanpek, Кaona, Кostolac i železara Smederevo, kaže se između ostalog u saopštenju Infrastrukture Železnice Srbije.

Infrastruktura železnice Srbije