RARIS 1. juna pokreće kampanju „MOJE LETO U ISTOČNOJ SRBIJI“, kojom poziva turiste da odaberu istočnu Srbiju kao svoju destinaciju za predstojeće leto.
Kampanja će se odvijati onlajn, preko Regionalne turističke platforme „Visit East Serbia“ i njenih stranica na Fejsbuku i Instagramu u okviru koje će biti podeljeno 111 poklona (vikenda, vožnji brodom, proizvoda iz regiona i ulaznica za glavne atrakcije: muzeje, pećine, Zoo vrt itd) i objavljeno 111 promotivnih objava koje će, uz odgovarajuće targetiranje, dopreti do par miliona ljudi, stoji u saopštenju RARIS-a.
„Pozivamo turiste da ovo leto provedu tamo gde su rimski imperatori gradili palate a graditelji krotili Dunav; gde su brojni pogledi od kojih zastaje dah i gostoljublje kakvog nema. Tamo gde stvarnost postaje čarolija – u istočnoj Srbiji!“
U saradnji sa lokalnim turističkim organizacijama, muzejima i turističkom privredom regiona RARIS će u periodu kampanje predstaviti lepote Sokobanje, Stare planine, Đerdapa, Rtnja, Negotinskih pivnica, Borskog jezera, Lepenskog Vira, Felix Romuliane i brojnih drugih atrakcija istočne Srbije.
Prosečna ocena 9,4 na Booking.com je najbolji dokaz da je istočna Srbija sinonim odlične usluge i prijateljskog odnosa prema gostima, kažu u RARIS-u i pozivaju nas da zapratimo njihove stranice na društvenim mrežama na kojima će se odvijati kampanja:
- Fejsbuk stranica www.facebook.com/visiteastserbia i
- Instagram nalog www.instagram.com/visiteastserbia.